En de winnaar is . . .

Het kan altijd beter. Dat zagen we gisteren aan de uitslag van het Songfestival.

Zo gaat het ook met websites: een goede navigatie, een aantrekkelijke uitstraling, de juiste boodschap; het is een complex gebeuren om een campagnestrategie te vertalen naar een overtuigende website.

Van anderen kunnen we leren, zoals gisteren bijvoorbeeld.
Toen werden de winnaars van de Dutch Interactive Awards bekend. De resultaten zijn te bezichtigen op www.dutchinteractiveawards.nl. Doe er je voordeel mee!

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Webdesign en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s