Originaliteit

“All good things which exist are the fruit of originality.”

the Content is not spam, is not machine- or randomly-generated, and does not contain unethical or unwanted commercial content designed to drive traffic to third party sites or boost the search engine rankings of third party sites, or to further unlawful acts (such as phishing) or mislead recipients as to the source of the material (such as spoofing);

Dit bericht kreeg het Appeltastisch team voor de kiezen. En hup, weg was de site!

Al doende leert men. En dit zijn dingen die in een experimentele cursusperiode boven water kunnen komen. Hier passen we het programma voor volgend jaar –Mediadesign– op aan.

En wat te doen met het feit dat de studenten misschien niet al te orgineel waren? Als we elkaar allemaal onze zonden zouden opbiechten dan zouden we elkaar allemaal uitlachen om ons gebrek aan originaliteit! Ik kijk uit naar alle presentaties komende week!

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Webdesign en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Originaliteit

  1. Pingback: De voorgeschiedenis | Mediadesign

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s